2011. november 29., kedd

Jó minőségű szürke 38-as kismama naci + kardigán - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Nagyon jó minőségű kismama nadrág, melyet butikban vettem tavaly 7000 Ft-ért. Kifelé bővülő fazon, közepesen vastag szövet anyagból. Kb. 5 fokig megfelelő a naci.
A pocak rész finom pamut anyag, mely jól nyúlik, ugyanakkor nem csúszik le. Én ezt a nadrágot 4-8 hónapos korig tudtam használni.
Adok hozzá egy középzöldes-kékes kardigánt, megkötős derékban, akkora pocakra jó, amekkora éppen.
A ruhákat kb. 60-70 kg-os kismamáknak javaslom, és a nadrág magas hölgyekre biztosan nem jó, én 164 cm vagyok, nekem magas sarkúval volt tökéletes, lapossal kissé hosszú.



Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2011-12-09 07:00
. Jó minőségű szürke 38-as kismama naci + kardigán - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése