2011. május 6., péntek

6 db-os szuper Avon csomag - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

A csomag tartalma:
1 db Kissable Chick dezodor
1 db Perfect Wear tartós ajakrúzs - Eternal Flame árnyalat
1 db Far Away Dreams parfüm - 50 ml
1 db szemhéjfesték - Pixie Dust pigmentek
2 db Color Trend szemhéjtus - Violet Bloom és Turquoise árnyalat
Vadiúj darabok. A parfümből kétszer fújtam, de nem az én illatom. A rúzs a kezemen lett kipróbálva, nem a számon. A két szemhéjtust csak kibontottam, de nem használtam. A dezodorból egy fújásnyi hiányzik. A szemhéjfestéket csak kibontottam kíváncsiságból, de nem tetszett a színe. A csomag új ára meghaladja a 7000 Ft-ot, de tekintve, hogy egyiknek sincs meg a doboza, illetve valamelyik ki lett próbálva, jóval áron alul juthatsz hozzájuk. Ne hagyd ki a lehetőséget! Kérdezz bátran!
Ha villámáron viszed, ajándékot kapsz a csomag mellé!
Átvétel személyesen vagy ajánlottan postázva.
Nézz szét a termékeim között, spórolhatsz a postaköltségen, ha több dolgot veszel! Köszönöm, hogy benéztél!


Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2011-05-09 11:29
. 6 db-os szuper Avon csomag - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése